>kümme-soovitust-kaalu-kaotamine*
Figuurisõprade 10 soovitust kaalust alla võtmiseks - Figuurisõbrad
Figuurisõprade 10 soovitust kaalust alla võtmiseks

Figuurisõprade 10 soovitust kaalust alla võtmiseks

Figuurisõprade tegevjuht Anne Piirsalu annab suurepäraseid nõuandeid, kuidas kindlasti sihile jõuda ja juba jõulupeoks oma unelmate kleidi sisse ideaalselt mahtuda.

 

1. Püstita selge eesmärk ja tee kindel ajakava: 4 kilo jõuluks või 10 kilo kergemaks.

2. Küsi abi — räägi oma sõpradele või lähedastele oma plaanidest ning palu, et nad toetaksid Sind eesmärgini jõudmisel

3. Näe probleeme väljakutsetena — Kui näiteks ajapuuduse tõttu ei saa sa liikumist suurendada, siis mõtle, et väldid lifte ja eskalaatoreid ning kasutad nende asemel treppe.

 

4. Edene samm-sammult — Haki eesmärk väikesteks vahe-eesmärkideks: kõigepealt loobud näksimisest, planeerid mõistlikud toidud ja päevase vahepala.
 
 

5. Usu oma edusse — otsusta, et saavutad oma eesmärgi ja näed probleemseid olukordi võimalusena midagi uut õppida. Kujutle olukorda juba ette ja näe ennast selles edukana.

6. Tunne ja tunnista oma nõrkusi — mõtle, millistes olukordades sa võid palju süüa. Toidulõhn, tunded, teatud sündmus või koht võivad vallandada söömise ka siis, kui nälga õieti polegi. Mõtle ka sellele, millised toidud, maiustused või küpsetised on su eriline nõrkus, siis võid järgmisel korral neid lõkse vältida.

7. Pööra tähelepanu järeldustele, mitte ebaõnnestumistele — kui kaal ei lange, jääb seisma või isegi tõuseb, ära vaju masendusse ega anna alla vaid muuda oma käitumist. See, mis juhtus, ei ole ebaõnnestumine vaid tagajärg sellele, et suund pole õige. Edukaks saadakse alati otsimise ja tööga.

8. Tunneta ennast — mõtle, mida soovid ja kas oled valmis selle heaks tegema tööd. Kui sööd igavusest või kurvastusest, otsi muid moodusi meeleolu parandamiseks.

9. Loo kujutluspilte — kujutle end sellisena nagu soovid olla eesmärgile jõudes. Kui lähed peole või restorani, mõtle eelnevalt mida tellid, kas võtad magustoitu ja milliste sõnadega sa mingist toidust vajaduse korral keeldud

10. Õpi teistelt — kui soovid õppida tegema midagi uut, jälgi teiste käitumist. Küsi kuidas nad seda teevad ning kogu uusi mõtteid ja ideid.

Pane endale kõik eelnevalt kirjeldatud punktid kirja ning tee iga täidetud punkti taha linnuke. Sedasi näed, millega oled juba hakkama saanud ja Sinu enesekindlus tõuseb veelgi. Pea meeles, et see on Sinu elu ja elustiil, mida saad ainult Sina ise muuta. Terve ja õigesti toituv inimene on energilisem ja väljakutsetele avatum.

 

veel figuurisõbralikke nippe ...