UUS! Nipid maiustamise vähendamiseks

UUS! Nipid maiustamise vähendamiseks

Magusavajadus on väga isiklik. See võib olla üldine või isu mõne konkreetse maiuse järele – soov süüa šokolaadi, komme, küpsiseid või muud.

Magusa söömine muutub probleemiks kui päevasele maiustamisele kulub korraliku toidukorra jagu kaloreid. Magusast ei ole vaja ka päriselt loobuda. Lihtsate nippidega saad märkamatult vähendada magusassöömist:

  1. Ostunimekirja koostades pane kirja ka mõõdukalt magusapoolist. Kodus on lihtsam otsustada, kui poes magusaleti riiuleid silmitsedes. Nimekirja lemmik-maiustus teeb meele rõõmsaks, väike maius on lubatud.

  2. Külasta poodi täiskõhuga või söö vahepala enne kauplusse minekut.

  3. Maiusevaagen õhtuseks näksimiseks täida puuviljade ja/või köögiviljakangidega.

  4. Hoia maiustused väljaspool nägemisulatust nii kodus kui tööl.

  5. Söö šokolaadi vaid kord nädalas.

  6. Varu autosse veepudel ja mõni puuvili hädaolukorraks, mitte kott maiustustega.

  7. Kohv ja koogike – ära söö koogist kõhtu täis, võta tilluke tükk ja naudi väikseid suutäisi. Sõbrannaga kohvikus tellige üks koogike ja jagage pooleks – magusaisu saab ohjeldatud poole vähema kalorite hulgaga.

  8. Tungiva magusasoovi tekkimisel mine kasvõi 15 minutiks välja kõndima. Liikumine mõjutab ajus seda piirkonda, mis ohjab meeleolu ja himusid.

  9. Vaata üle oma magusa tarbimine ja püüa seda vähendada, näiteks tee ja kohvi hulka lisatava suhkru koguse arvelt. Vältimatu magusaisu-sööstu leevendamiseks võta teelusikatäis mett, mis on magus ja tervisele kasulikum!

OLE TERVE JA KAOTA KAALU. UUE SÄÄSTUMENÜÜ SAAD ENDALE SIIT.

VÕI KASUTA ONLINE TOIDUPÄEVIKUT. SISALDAB TUHANDEID TERVISLIKKE RETSEPTE, MIS SOBIVAD KOGU PERELE!

 

 

veel figuurisõbralikke nippe ...